به گزارش ایرنا، جعفر محمد نژاد شامگاه شنبه در این بازدید، با اشاره به دیدگاه مقدس سرمایه گذاران، اظهار کرد: سازمان های بزرگ باید با شرایط روز دنیا خود را وفق دهند و اگر پویایی نداشته باشند از عرصه رقابت ها کنار می روند.
فرماندار ابهر نیز در این مراسم با اشاره به ارزش و اهمیت سرمایه گذاران در منطقه، اظهار کرد: سرمایه گذاران با مشکلات متعددی مواجه هستند و سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال علاقه و عرق ویژه نیاز دارد.
علی حیدری افزود: دولت اصلاحات دیدگاه و نگاه مثبتی نسبت به سرمایه گذاران و بخش خصوصی داشته است به طوری که قوی ترین قوانین اقتصادی کشور در دولت اصلاحات وضع شده است.
فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: با فعالیت بخش خصوصی و در پی آن مالیاتی که این بخش ها به دولت می پردازند شهرها اداره می شوند از این رو باید تا حد امکان موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران رفع شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر این کارخانه موقعیت بسیار مناسبی دارد تا پیش از ورود و ازدیاد رقیبان در این عرصه، جایگاه خود را تثبیت کند و در عرصه های سرمایه گذاری واحدهایی که زودتر کار خود را آغاز می کنند موفق تر هستند.
حیدری بیان کرد: زمانی بسیاری از افراد علاقه مند سرمایه گذاری در صنعت فولاد بودند ولی با توجه به اینکه برخی سرمایه گذاران قبلا با برنامه ریزی صحیح وارد این حوزه شده بودند، سرمایه گذاران جدید این حوزه امکان رقابت با آنها را ندارند.
وی تاکید کرد: از این رو مسئولان این حوزه با توجه به اینکه در زمان بسیار مناسبی کار خود را آغاز کرده اند باید این فرصت را قدر بدانند چراکه با توجه به ایجاد یک مجموعه بزرگ در کرمان مشخص نیست در سال های آینده چه اتفاقی در فضای رقابتی پیش بیاید.
فرماندار ابهر پیشنهاد داد برای افزایش درآمد، این مجموعه دو منظوره شود و یک گلخانه تولید انواع سیفی در مجاورت آن ایجاد شود.
مدیر عامل این مجموعه نیز افزود: از ویژگی های هر پروژه اقتصادی سرعت آن است در غیر این صورت ارزش خود را از دست می دهد.
وی بیان کرد: این کارخانه بارها صنعت سبز استان نام گرفته و مشاوره و همفکری هایی به اداره محیط زیست ارائه داده است.
وی خاطرنشان کرد: برای به راه افتادن یک مجموعه و کارخانه مناسب همکاری و تعامل بسیاری از دستگاه ها مانند محیط زیست، اداره مالیات، اداره کار و دیگر اداره ها نیاز است.
وی ابراز کرد: با به کار افتادن کارخانه نخ رازی این مجموعه یکی از مدرن ترین کارخانه های نساجی در کشور خواهد بود و سرمایه گذاران دیگری نیز جرات سرمایه گذاری بیشتر در این شهرستان را پیدا می کنند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.