فرهاد امندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته 720 طرح اقتصاد مقاومتی در این استان در زمینه های امنیت غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: پرورش قارچ، ورمی کمپوست، زنبور عسل و پرورش انواع آبزیان، بلدرچین و صنایع دستی از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در استان زنجان است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اجرای این طرح ها در سطح استان موجب حرکت به سوی تولیدی هدفمند، افزایش کمی و کیفی تولیدات، به ویژه در بخش مهم و استراتژیک کشاورزی خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی در کنار اجرای این طرح ها از آموزشی های فنی و حرفه ای به منظور اجرای موفق طرح ها نیز بهره مند می شوند.
امندی تاکید کرد: سقف تسهیلات برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان 300 میلیون ریال بود که این میزان در سالجاری افزایش می یابد.
وی به اجرای طرح ' بسیج همگام با کشاورز ' در سطح استان زنجان اشاره کرد و یادآورشد: طی سال گذشته 40 شبکه از این طرح نسبت به آموزش و ارائه مشاوره رایگان به کشاورزان به صورت مستقیم مشاوره ارائه دادند که امسال نیز انجام خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سال گذشته برای 720 مجری طرح اقتصاد مقاومتی 90 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و 2 هزارو 300 نفر نیز از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
امندی تاکید کرد: علاقه مندان به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی می توانند به بسیج سازندگی در سطح شهرستان های استان و پایگاه های مقاومت مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: شرط بسیجی بودن ملاک اجرای طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی و بهره مندی از تسهیلات بانکی نیست و همه علاقه مندان می توانند در راستای خودکفایی و اشتغالزایی اقدام کنند.
اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از سال 92 در استان زنجان آغاز و پس از گذشته چهار سال از اجرای آن با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.