هدایت صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در صورت تامین زمین مورد نیاز به ویژه در شهرها، می توان به تامین و احداث مسکن این قشر اقدام کرد.
وی یادآوری کرد: هم اکنون 16 درصد مددجویان تحت پوشش این نهاد معادل 3 هزار 198 مددجو دارای مسکن نامناسب و یا فاقد مسکن هستند.
صفری افزود: یکی از سرفصل های توانمند سازی مددجویان کمیته امداد احداث، خرید و تعمیر مسکن با فضاهای جانبی است که سال گذشته 2 هزار و 51 مورد تعمیر مسکن روستایی، 93 مورد تعمیر مسکن مددجویان شهری، 2 هزار و 341 مورد تعمیرات کلی و جزئی به همراه احداث فضاهای جانبی انجام شده است و 44 مورد دیگر نیز تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام شهری بوده است.
وی اظهار کرد: در مجموع 2 هزار 529 مورد بالغ بر 47 میلیارد و 228 میلیون ریال، به تفکیک 18 میلیارد و 995 میلیون ریال از محل در آمدهای استانی و کمک های خیری و 28 میلیارد و 233 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات دولتی در بخش مسکن مددجویان تحت پوشش سرمایه گذاری شده است.
صفری افزود: مسکن یکی از موارد منجر به توانمند سازی مددجویان تحت پوشش را شامل می شود و این مهم همواره مورد توجه این نهاد قرار گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: کمیته امداد، تعمیر مسکن و ایجاد سر پناه برای جامعه هدف به عنوان مقدمه ای برای توانمند سازی خانواده ها را جزء اولویت های کاری و برنامه ای خویش قرار داده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.