ناصر مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا بود 10 خرداد انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان همراه با دیگر استان ها به صورت سراسری برگزار شود ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نامزدها برای عضویت در هیات مدیره، این انتخابات به 24 خرداد موکول شد.
به گزارش ایرنا، انتخابات در استان های خوزستان، همدان، هرمزگان و زنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا یا نامزدها، در مرحله دوم (24 خرداد) برگزار می شود، همچنین انتخابات الکترونیکی در هشت استان تهران، مرکزی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان و گیلان به دلیل این که انتخابات آنها به تازگی برگزار شده است، برگزار نشد.
مقدم با بیان اینکه هر نوع امکان حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان حوزه رسانه و مطبوعات با اولویت اعضای خانه مطبوعات انجام می شود، افزود: خانه مطبوعات، مهمترین تشکل در حوزه رسانه است که مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را مکلف به حمایت از آن می داند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به بهبود شرایط حاکم بر حوزه مطبوعات و فعالیت های رسانه ای در استان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر 52 نشریه و رسانه دارای مجوز در سطح این استان فعال هستند.
وی از انتشار فراخوان سومین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان زنجان در روزهای آینده خبر داد و گفت: آثاری که در بازه زمانی تیرماه 95 تا آخر خرداد 96 تولید شده اند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.