روح الله حسینی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات بوکس استان زنجان افزود: طی چندسال اخیر کارهای خوبی در این فدراسیون صورت گرفته است و تلاش می شود بوکس ایران به جایگاه اصلی و واقعی خود دست یابد.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه و شناسایی ورزشکاران مستعد و توانمند در دستور کار است تا منتخبان با دعوت به اردوهای تیم ملی و کسب آمادگی های لازم زیر نظر مربیان مجرب در مسابقات بین المللی، جهانی و المپیک حضور یافته و برای کشور فخرآفرین شوند.
حسینی با بیان اینکه فدراسیون توجه خاصی به استان ها دارد افزود: در این راستا تعدادی کلاه و دستکش و رینگ خریداری شده که در صورت نیاز برای توانمندسازی بوکس در اختیار استان ها قرار خواهد گرفت و زنجان نیز در زمره این استان ها می باشد.
وی به برنامه ریزی های فدراسیون بوکس جهت رشد و شکوفایی این رشته اشاره کرد و یادآور شد: بهمن سال 95 برای نخستین بار تقویم ورزشی بوکس تهیه شد و برنامه های فدراسیون بر همین اساس در حال انجام است.
نایب رئیس فدراسیون بوکس کشور گفت: برگزاری مسابقات بوکس در استان های اردبیل، مرکزی و اصفهان در طی ماه های اخیر ازجمله این برنامه ها است و در واقع هر ماه یک مسابقه در استان های مختلف ایران برگزار خواهد شد.
حسینی با بیان اینکه برپایی اردوها در رده های سنی نونهال، نوجوان، جوان، امید و بزرگسال در طول سال از دیگر برنامه های این فدراسیون است افزود: طی 2 سال اخیر (94- 95) 79 مورد اردو برپا شد و قرار است این اردوها امسال نیز برگزار شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه مسابقات ورزش بوکس از تلویزیون پخش نمی شود و این باعث شده است تا این رشته ورزشی صدمه دیده و در جلب و جذب اسپانسر با مشکل مواجه شود.
حسینی افزود: در زمان حاضر بودجه فدراسیون بوکس از طریق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تامین می شود و امید است با تخصیص اعتبارات کافی بتوانیم به استان ها بودجه مناسب بدهیم.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.