به گزارش ایرنا ، اسدالله درویش امیری روز چهارشنبه در شورای اداری استان زنجان به حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود حجت را بر مسئولان تمام کردند و هم اکنون نوبت خدمت رسانی به آنان رسیده است.
وی یادآورشد: این مشارکت حداکثری تاییدی بر کارنامه درخشان 38 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود.
درویش امیری اظهار کرد: به حتم پیروز این انتخابات ، همه 80 میلیون مردمی هستند که با حضور حداکثری خود موجب حفظ اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی شدند.
استاندار زنجان گفت: اینکه مردم با سلیقه های سیاسی مختلف گاه تا پنج ساعت در صف های رای ایستادند، نشان از تعلق خاطر آنان به حاکمیت جمهوری اسلامی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با انتخابات رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به بداخلاقی ها در انتخابات به چشم اغماض نگاه کرد و آن کارها تکرار نشود.
درویش امیری ادامه داد: ملت ایران پس از 38 سال، با مشارکت نزدیک 76 درصدی خود با وجود تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی، ایران را به عنوان بزرگترین کشور دموکراسی خواه جهان نشان دادند.
استاندار زنجان گفت: در این انتخابات سخنان، تهمت ها و ادعاهای بسیاری مطرح شد اما چگونگی تعامل با دنیا و ارائه برنامه ها نادیده گرفته شد.
وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات، هجمه های ناجوانمردانه ای در حق دولت مستقر رخ داد اما مردم با حضور گسترده خود در انتخابات 29 اردیبهشت، خواستار استمرار همین دولت شدند.
درویش امیری تاکید کرد: امروز باید در فضای عمومی و اجتماعی، رقابت های انتخاباتی را کنار گذاشت و متوجه بود که هر چه در انتخابات بود، تمام شد و نباید از این پس به ادامه این فضا دامن زد.
استاندار زنجان گفت: با وجود اینکه دوران تبلیغات انتخاباتی تمام شد، اما همچنان برخی سخنان زشت علیه 2030 و دروغ بزرگ نافرجامی برجام را مطرح می کنند.
وی اضافه کرد: باید به چنین افرادی گفت، اگر اطلاعات ندارید سخن نگویید و اگر اطلاعات دارید، در ماه مبارک رمضان به مردم دروغ نگویید.
درویش امیری ابراز کرد: برای حل مشکل این ملت باید کمربندها را محکم بست و برای حل مشکل بیکاری، تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی با تمام توان کوشید.
استاندار زنجان گفت: این دولت برای اجرای برنامه ها و دیدگاه های خود به مدیرانی نیاز دارد که به این دولت اعتقاد داشته باشند و نه مدیرانی که توانایی و اراده اجرای برنامه های دولت را ندارد.
وی افزود: در روزهای انتخاباتی دستگاه هایی بودند که از بیت المال اعتبار دریافت می کردند اما به جای تبلیغ و ترویج دستاوردها و کارنامه نظام، به سمت انتشار دروغ هایی از 2030 در میان مردم کردند.
درویش امیری یادآورشد: نمی توان هم مخالف برنامه های دولت بود و هم در پست های اجرایی بدنه دولت قرار گرفت.
استاندار زنجان به مسئولیت خود و کارکنان استانداری طی دوران برگزار انتخابات اشاره کرد و گفت: جذب مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات سالم و بی عیب و نقص، صیانت از آرای مردم و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مهمترین سر فصل های مسئولیت ما در انتخابات 29 اردیبهشت بود.
وی مهمترین علت بازشماری آرای انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان را صیانت از آرای مردم برشمرد و از ایجاد نشدن تغییری در نتیجه انتخابات خبر داد.
** مدیران در جمع مردم حاضر شوند
درویش امیری بر لزوم برقرارری ارتباط نزدیک میان مدیران و مسئولان و اقشار مردم تاکید و اظهار کرد: متاسفانه برخی از مدیران در آزمون بزرگ انتخابات 29 اردیبهشت مردود و مشروط شدند و برخی حتی از نظر اخلاقی سقوط کردند.
استاندار زنجان گفت: این استان فرصت ها و ظرفیت بسیاری برای پیشرفت، اشتغالزایی و افزایش تولید دارد و باید از این توانمندی بهره گرفت.
وی به ابلاغ اعتبارات عمرانی و جاری سال جاری اشاره کرد و از افزایش سه برابری سهم این استان از سه درصد درآمدهای نفتی کشور برای مناطق کمتر برخوردار خبر داد.
درویش امیری یادآورشد: جمع کل اعتبارات عمرانی سال گذشته یک هزار و 190 میلیارد ریال بود که این رقم در سال جاری به 2 هزار و 600 میلیارد ریال رسیده است.
استاندار زنجان گفت: اعتبارات جاری این استان در سال گذشته یک هزار و 480 میلیارد ریال بود که در سال جاری به یک هزار و 750 میلیارد ریال رسیده است.
وی اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی هم 662 میلیارد ریال برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در این استان در نظر گرفته شده است.
در پایان این مراسم فرامرز نیک سرشت به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان معرفی و از خدمات رحیم عصفوری در این سمت تقدیر شد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.