سرهنگ اردشیر جهانفر با اعلام این خبر افزود: متهم پرونده به منظور فرار از مجازات قانونی به این مامور انتظامی وظیفه شناس که در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف مقداری مواد مخدر شده بود این پیشنهاد را می کند اما ترفند این قاچاقچی کارساز نشده و در نهایت به همراه صورتجلسه پیشنهاد رشوه، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
*****
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان 716 ثوب انواع البسه را از درون یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف کردند.
سرهنگ حسین مصطفایی افزود: در این خصوص یک نفر بازداشت و به منظور رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضائی معرفی شد.
وی همچنین از کشف 3 کیلوگرم تریاک در عملیات ضربتی پلیس خدابنده خبر داد و گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فرد سابقه داری اهل شهرستان خدابنده اقدام به خرید مقدار قابل توجهی مواد مخدر از شهر ابهر کرده و به همراه فرد دیگر با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به سمت شهرستان خدابنده در حال حرکت است، این فرد تحت تعقیب قرار گرفت.
مصطفایی افزود: ماموران با مشاهده خودرو دستور توقف دادند ولی متهم که از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر در شهرستان خدابنده می باشد به ایست پلیس توجه نکرده و با سرعت بالا متواری و در نهایت پس از تعقیب و مراقبت در روستا نعلبندان دستگیر شد.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو در مجموع 3 کیلو 10گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و خودرو به پارکینگ دلالت شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.
*****
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو حین سرقت در زنجان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو طی چند روز گذشته در سطح استان زنجان ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: ماموران این یگان پس از بررسی مکانی و زمانی سرقت های صورت گرفته، موفق شدند در این ارتباط متهم به نام 'ع.م' را حین سرقت داخل خودرو شناسایی و دستگیر کنند و متهم در بازجویی های انجام شده به چندین فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
*****
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: ماموران پلیس آگاهی در شبانه روز گذشته با انجام یک عملیات موفق به کشف یک فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری متهمان شدند.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: سارقان پس از سرقت اموال داخل خودرو با گذرنامه مسروقه اقدام به اخذ سیم کارت بنام شاکی کردند که ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.