ناصر مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 22 دستگاه در استان از اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر بهره مند می شوند.، افزود: کل اعتبارات سال گذشته استان حوزه فرهنگ و هنر در استان زنجان 24 میلیارد ریال بود که سهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن 7 میلیارد و 800 میلیون ریال شد.
وی به سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تیرماه سال گذشته به زنجان اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از نیازهای اعتباری برای اجرای برنامه فرهنگی در سطح استان در نتیجه این سفر تامین شد و اگر چنین نمی شد امکان برگزاری برخی برنامه ها میسر نمی شد.
مقدم با بیان اینکه سهم هر شهرستان از اعتبارات استانی بر اساس شاخص هایی همچون جمعیت، وسعت و تعداد انجمن های فرهنگی و هنری تعیین می شود، اظهار کرد: سال گذشته بیش از 50 درصد اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شهرستان ها اختصاص یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس این استان از 21 تا 27 تیر سال جاری خبر داد و گفت: اغلب برنامه های فرهنگی تدوین شده در استان برای سال جاری در جهت تقویت و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.