حجت الاسلام عنایت الله شامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایشان بعد از انقلاب اسلامی در نخستین رفراندوم کشور، نوع حکومتی که تشکیل خواهد شد را به آرای عمومی گذاشت و به خواست مردم عمل کرد.
وی با بیان اینکه در مکتب انقلاب مردم سالاری دینی یک شرط اساسی به شمار می آید، گفت: در دین اسلام نظر مردم ارزش دارد و امام خمینی(ره) به عنوان پایه گذار مکتب جدید در ایران طبق دین امور کشور را مدیریت کردند.
حجت الاسلام شامی با اشاره به اینکه باید همه مسئولان و اقشار مختلف مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب سیره عملی ایشان را مطالعه کنند، تاکید کرد: در سراسر زندگی امام راحل رعایت مسائل دینی، حقوق شهروندی، اجرای عدالت و توکل به خدا موج می زند.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: مطالعه راه امام (ره) و عمل به آن سیره، مانع از انحراف آرمان های انقلاب و سبب ساز تربیت نیروهای انقلابی جدیدی برای کشور می شود.
حجت الاسلام شامی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد، باید مسئولان با تکیه بر سیاست گذاری های انجام گرفته توسط رهبر معظم انقلاب، خط مشی های تعیین شده توسط ایشان و آرمان های انقلاب امور کشور را مدیریت کنند، تا خدشه ای بر آینده انقلاب نیفتد.
به گزارش ایرنا، 14 خرداد سال 68 روز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است که در سراسر کشور، مراسم باشکوهی به همین مناسبت برگزار می شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.