محمد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آنچه که رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی مطرح کرده اند، در صورتی که محقق شود، تمام مشکلات اقتصادی کشور برطرف می شود.
وی یادآورشد: جان کلان رهبر فرزانه انقلاب در این خلاصه شده است که هویت داشته باشید و به داشته های خود قناعت و افتخار کنید.
عزیزی اظهار کرد: تولید کشور زمانی به اشتغال منجر می شود که تولید فعال باشد و زمانی سرپا می ماند که محصول خوبی خارج شود.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی شرط لازم برای کارایی یک محصول خوب را خرید آن در بازارهای داخلی و خارجی خواند و گفت: در صورتی که محصول تولیدی بازار نداشته باشد، نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور، زمانی که یک واحد صنعتی و تولیدی، محصول مورد نیاز کشور را تولید می کند، واردات محصولات مشابه به صلاح نیست.
عزیزی ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اجرای طرح رونق، اقدام خوبی از سوی دولت یازدهم بود و امید می رود این برنامه در سال جاری هم استمرار داشته باشد.
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طی سال 95 با بررسی مشکلات مختلف واحدهای تولیدی، موانع پیش روی فعالیت آنها را رفع می کرد و طرح رونق هم برای تامین منابع مالی مورد نیاز فعالیت مجدد یا بیش از پیش صنایع کوچک و متوسط در سطح کشور اجرا شد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.