به گزارش خبرآنلاین؛ محمدرضا نعمت زاده در جریان سفر به زنجان، در حاشیه افتتاح شرکت پویا ریس ابهر٬ با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در بخش صنعت نساجی کمبود تولید پنبه در کشور است٬ اظهار کرد: در سال گذشته تولید پنبه در کشور کاهش یافته بود که وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی برای توسعه کشت پنبه در کشور را در دستور کار قرار داده است.
وی از واردات ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تن پنبه برای صنایع نساجی کشور خبر داد و یادآو شد: باید موانع موجود برای توسعه تولید پنبه در کشور برداشته شود تا نیاز واحدهای تولیدی داخلی مرتفع گردد.
این مقام‌مسوول با بیان اینکه اعتماد بخش خصوصی به دولت جلب شده است٬ خاطرنشان کرد: اعتماد دولت به سیاست های دولت امیدوارکننده بوده و تلاش مسوولان استان زنجان در جلب اعتماد و رضایت سرمایه گذاران جای تقدیر دارد.
وی از فعالیت مناسب صنایع نساجی در استان زنجان ابراز خرسندی نمود و تاکید کرد: واحدهای فعال و مناسبی در بخش صنعت نساجی در استان زنجان وجود دارد که بخشی از نیاز کشور را تامین می کنند.
نعمت زاده بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و همچنین صنایع پاک تاکید کرد و گفت: دولت برای حمایت از واحدهای مختلف تولیدی، برنامه ریزی کرده و برای ارایه تسهیلات به واحدهای متقاضی اقدام خواهد کرد.
وزیر صنعت٬ معدن و تجارت، صنایعی همچون نساجی را از واحدهای تولیدی پاک برشمرد و از تلاش دولت برای توسعه این واحدها خبر داد.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 664028
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.