به گزارش ایرنا ، محمدرضا نعمت‌زاده در ابتدای ورود خود به استان زنجان با حضور در شهرستان ابهر از شرکت صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) و شهرک صنعتی افق ابهر بازدید کرد.
در طرح توسعه شرکت صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) به ظرفیت تولید سالانه یک هزارو 630 دستگاه انواع واگن های مسافری ، باری و تریلر دیده شده است همچنین میزان سرمایه گذاری انجام شده آن یک هزارو 70 میلیارد ریال می باشد که برای 256 نفر شغل ایجاد کرده است.
در این سفر مهندس نعمت زاده 2 طرح صنعتی شرکت عایق های الکتریکی پارس و شرکت پویا ریس ابهر (ریسندگی نخ پنبه ای ) را افتتاح می کند.
شرکت عایق های الکتریکی پارس در شهرک صنعتی شماره یک زنجان واقع شده که در طرح توسعه ای خود قادر است با 272 نفر شاغل و 230 میلیارد ریال سرمایه گذاری به ظرفیت تولید سالانه 2هزارو 400تن عایق های الکتریکی سلولزی ترانسفور ماتور برسد.
شرکت پویا ریس ابهر( ریسندگی نخ پنبه ای ) در شهرک صنعتی افق ابهر مستقر است که با 286 نفر پرسنل و سرمایه گذاری یک هزارو 300میلیارد ریال به ظرفیت تولید سالیانه 4 هزارو 800تن نخ 100درصد پنبه ای رینگ ، یک هزارو 200 تن نخ پنبه ای پلی استر رینگ و یک هزارو 500 تن رنگرزی الیاف و نخ برسد.
بازدید از شرکت ترانسفور ماتورسازی کوشکن ( تسکو) ، شرکت نورد کاران فولاد افق ، شرکت ‌آرین توتون صنعت GTI، طرح صنعتی سرجین بافت بهبهانی و شرکت راشا کاسپین ایرانیان( تولید کاغذ از ضایعات ) از دیگر برنامه های وزیر صنعت معدن و تجارت در سفر یکروزه به زنجان خواهد بود.
6086
تهیه و انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.