امام‌جمعه زنجان گفت: خیرین و مردم باید در حوزه تربیتی و دین اجتماعی به کمک نیازمندان و اقشار آسیب پذیر اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امام جمعه و استاندار زنجان شامگاه دیروز سه شنبه (9خرداد) در مراسم بازدید و افطاری شیرخوارگاه بهزیستی استان زنجان در کنار کودکان تحت پوشش این مرکز حضور یافتند.

ایت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران ، با اشاره به مسئولیت های سنگین سازمان بهزیستی در کشور و استان، اظهار داشت: تا به امروز این مجموعه توانسته به خوبی از زیر بار مسئولیت خطیر خود با سربلندی بیرون بیایید.

امام جمعه زنجان، با بیان اینکه خیران نیز می‌توانند با کمک‌های مادی ، معنوی ، فکری  و فرهنگی نقش اساسی در این زمینه داشته باشند گفت:  مهمترین مسئله در این خصوص بحث تربیتی کودکان تحت پوشش به  سرپرستی این سازمان است که تا به امروز شاهد رضایت مطلوب ازاین مجموعه بودیم.

وی همچنین با اشاره به دین اجتماعی  و وظیفه خیرن و مردم در جامعه یادآورشد: هر کس به هر اندازه می تواند در این راستا دارای نقش در جامعه باشد.

امام جمعه زنجان در پایان هنرمندان ورزشکاران و انجمنهای مختلف جامعه را در این خصوص دارای نقش موثر اجتماعی دانست و گفت: همه می توانند در این زمینه شاهد اقداماتی بهتر از پیش باشند.

 در ادامه استاندار زنجان نیز با اشاره با اختصاص بودجه های مطلوب در سالهای اخیر برای سازمان بهزیستی و توجه ویژه در تامین اعتبارات سال 96 به این افراد تحت پوشش ظهار داشت: در سالجاری توجه ویژه به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور شده است.

اسد الله درویش امیری با اشاره به عدم اطلاع رسانی خدمات مسئولین در حوزه اقداماتی برای اقشار آسیب پذیر اجتماعی تصریح کرد: لوایح بودجه ای ویژه ای برای افراد تحت پوشش سازمانهای حمایتی و آقشار کم در آمد و آسیب پذیر جامعه تعریف شده است.

استاندار زنجان، نقش مسئولان استان زنجان را در این راستا حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: مسئولان استان زنجان در کنار این عزیران هستند و از هیچ خدمتی دراین حوزه دریغ نخواهند کرد.

وی همچنین در پایان سخنان خود نقش خیران استان را در حوزه های مختلف اجتماعی مطلوب بیان کرد و گفت: خیرین استان در یاری رسانی و کمک رسانی به این مجموعه های استانی دارای تاثیر مثبت بوده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.