سرهنگ محمدعلی آدینه لو، روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت یک شهروند زنجانی مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از اخذ مستندات و اظهارات با همکاری شاکیه و اقدامات فنی و شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و سپس با اخذ دستور قضایی با حضور در محل نسبت به جلب وی اقدام شد و همراه ادله جرم 'گوشی تلفن همراه' به مرکز پلیس فتا دلالت گردید‌.
آدینه لو افزود: متهم در بازجویی های اولیه سعی داشت با اظهارات ضد و نقیض، خود را بی گناه جلوه داده و مسیر تحقیقات را منحرف سازد اما در مواجهه با شاکی پرونده و وجود مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان، به بزه ارتکابی معترف شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به اظهارات ارایه شده، متهم به دلیل اختلاف بوجود آمده در محیط کاری و به منظور تخریب شخصیت و جایگاه شغلی مرتکب بزه و هتک حرمت مشارالیه شده است.
آدینه لو به شهروندان در خصوص استفاده نکردن از شبکه های اجتماعی هشدار داد و افزود: اشخاصی که با ایجاد پروفایل مجرمانه موجب ناراحتی دیگران شوند در سریع ترین زمان توسط پلیس شناسایی، دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل دستگاه عدالت خواهند شد.
6085/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.