هدایت صفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد طرح اشتغال یک مورد در قالب کار انگیزی ، 21 مورد توان افزایی و 68 مورد طرح های خودکفایی را شامل می شود.
وی اظهار کرد: میزان پرداخت مبالغ طرح های اشتغال طی مدت یاد شده، 2 میلیارد و 410 میلون ریال از محل صندوق امداد و 6 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز از محل منابع بانک های عامل پرداخت شده است.
صفری افزود: این تعداد طرح به تفکیک نوع فعالیت سه طرح مربوط به کشاوزی، 27 طرح دامپروری، 24 طرح صنایع دستی ، 34 طرح خدماتی و 2 طرح دیگر صنعتی بوده است.
وی بیان کرد: طبق پیش بینی ها امسال بیش از چهار هزار طرح اشتغالزا برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در صورت ابلاغ بودجه در این استان اجرا می شود و تحقق این مهم از ابعاد گوناگون نتایج مثبتی به همراه دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: طرح های اشتغالزا برای پایداری و نتیجه بخش بودن، ان توسط ناظرین این اداره کل در تمامی شهرستان های استان بصورت ماهانه انجام می گیرد.
وی یادآوری کرد: اجرای طرح های اشتغال برای مددجویان این نهاد در راستای خودکفایی، توانمند سازی و خارج شدن از بدنه حمایتی این نهاد است و در این ارتباط نظارت های مستمر وجود دارد.
صفری خاطر نشان کرد: پارسال 2 هزار و 248 طرح اشتغال بالغ بر 235 میلیارد ریال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان ایجاد شد و در این ارتباط نیز نیز 6 هزار و 400 نفر از آموزش‌های مهارت‌آموزی لازم بهره‌مند شدند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 3 هزار و700 دانشجو و دانش‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.