عادل کاظمی در این مورد به خبرآنلاین افزود: در سال ۹۴ خاموشی برق در استان زنجان ۱.۶۷ صدم دقیقه بود که در سال ۹۵ به ۱.۴۵ صدم دقیقه رسیده است.

وی گفت: شرکت توزیع برق زنجان در راستای بهبود شاخص های بهره برداری و کاهش زمان خاموشی در اثر تعمیرات و افزایش رضایتمندی مردم را داشته است و اقدام به خرید پاکتهای عایقی و تمام تجهیزات جنبی جهت راه اندازی اولین اکیپ های خط گرم هوایی نموده است.

کاظمی تصریح کرد: با ورود و راه اندازی تجهیزات از مردادماه سال جاری این شرکت قادر خواهد بود در مناطق پر بار و حساس مصرف بدون اعمال خاموشی اقدام به اصلاح شبکه های هوایی کند.

وی به اجرای طرحی پژوهشی اشاره کرد ویاد آورشد: شرکت توزیع برق زنجان ارتباط پژوهشی با دانشگاه‌های استان دارد و این شرکت تعامل خوبی با دانشگاه زنجان و آزاد واحد زنجان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان آن دانشگاه‌ها دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان برای رسیدن به اهداف تعیین شده در توسـعه و استفاده از پژوهش و فناوری های نویـن و نیز همسو با شرکت توانیر برای رشد کمی و کیفی پروژه‌های تحقیـقاتی و سایر زمینه‌ها، فعالیت‌های مناسبی انجام داده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 661520
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.