به گزارش ایرنا، علی حیدری روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در هر کشوری در زمان انتخابات سخنانی رد و بدل می شود و طرف پیروز مسئولیت سنگین تری دارد ولی آنچه پس از انتخابات اهمیت دارد رفاقت است.
وی یاد آور شد: در انتخابات اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد که یکی از آنها مشارکت مردمی و حضور پرشور مردم بود و اکنون که انتخابات به پایان رسیده باید این موضوعات خوب برای مردم یادآوری شود.
فرماندار ابهر تصریح کرد: برگزاری انتخابات برای فرمانداران مسئولیت و دشواری های بسیاری دارد و اگر هم در جایی موردی از تخلف در انتخابات مشاهده شده است نباید آن را به حساب همه گذاشت، در حالی که با شرایط موجود در انتخابات امکان تخلف وجود نداشت.
وی با تبریک به مردم و ریاست جمهوری، ابراز کرد: انتخابات مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دولت بود و خوشبختانه شاهد برگزاری سالم ترین انتخابات در این دوره بودیم.
حیدری با اشاره به افتتاح یک کلاس درس هوشمند در شهر صائین قلعه، خاطر نشان کرد: در مدارس ابهر و هیدج نیز باید این طرح توسعه انجام شود و در واقع تمامی اقداماتی که برای افزایش توانمندی دانش آموزان خوب بوده و با روح اسلام سازگاری دارد باید مدارس شهرستان اجرا شود.
وی با اشاره به مدارس مشارکت های مردمی ابراز کرد: در یک چارچوب قانونی کلی باید تمامی اختیارات را به مسئولان این مدارس دهیم و برای فعالیت آنها مانع تراشی نکنیم.
موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر نیز در این جلسه بیان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان در نخستین دوره حضور در طرح ملی شهاب موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.
وی تصریح کرد: امسال در اقدامی جدید 35 نفر از مدیران مدارس ابهر برای آشنایی با فضاهای آموزشی شهر اصفهان به این استان اعزام شدند.
7324/3001
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.