ابوالفضل مهدیون روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعرفه های فروش انواع آش، حلیم، ساندویچ، کباب و پیتزا سال گذشته تعیین شده و برای امسال هیچونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: طی سال های گذشته قیمت ها بر اساس کیفیت معمولی و ممتاز اعلام شده بود که آخرین قیمت های تعریف شده همه بر اساس درجه ممتاز است.
رئیس اتحادیه کله، کباب و حلیم پزان شهرستان زنجان گفت: همه این واحدها موظف هستند بعد از افطار برای مشتریان خود غذا سرو کنند.
مهدیون اظهارکرد: در صورتی که هر یک از این واحدهای کله، ساندویچ، پیتزا، آش، کباب و حلیم پزی قبل از افطار و طی روز اقدام به فروش و یا سرو غذا کنند، تخلف محسوب و با آنان برخورد می شود.
وی تاکید کرد: در شهرک های اقماری که واحدهای آش و حلیم پزی وجود ندارد، علاقه مندان برای ارائه خدمات به شهروندان می توانند برای مدت یک ماه اقدام به اخذ مجوز کرده و طی ماه رمضان فعالیت کنند.
رئیس اتحادیه کله، کباب و حلیم پزان شهرستان زنجان گفت: صدور مجوز به این دسته از علاقه مندانی به شرطی خواهد بود که شاکی نداشته باشند.
مهدیون، از همه شهروندان زنجانی خواست در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، افزایش قیمت و یا کم فروشی مورد را با شماره 09123415739 رئیس اتحادیه کله، کباب و حلیم پزان شهرستان زنجان و یا با شماره 333340440 اتاق اصناف استان زنجان تماس و موضوع را به منظور بررسی و رفع مشکل اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، شهرستان زنجان 320 واحد ساندویچ، کبابی، پیتزا، کله، آش و حلیم پزی دارد که همه این واحدها با مجوز کسب فعال هستند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.