مدیرکل‌کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان زنجان به معرفی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به کودکان تاکید کرد و گفت: پنج جلد کتاب به همت کانون تالیف شد که شهدا باید به عنوان الگوهایی به کودکان و نوجوانان جامعه معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد نقی صالحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان امروز چهارشنبه (3 خرداد) در حاشیه رونمایی از پنج جلد کتاب کودک با موضوع دفاع مقدس، گفت: این پنج جلدکتاب به همت مربیان کانون تالیف شده و با حمایت شهرداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر می شود.

این مقام مسئول یکی از اهداف کانون در این زمینه را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایرانی اسلامی در عصر فناوری در بین کودکان ونوجوانان خواند و گفت: در این برهه که ذهن کودکان درگیر شرایط حاکم بر عرصه تکنولوژی است لازم است تا در بخش ایثار و شهادت و نهادینه کردن فرهنگ آن در بین کودکان بیشتر تلاش شود.

وی به برخی برنامه های اوقات فراغت با موضوع ایثار و شهادت در کانون اشاره کرد و گفت: به جهت نیازی که به تولید محتوا احساس می شود، مربیان کانون تلاش می کنند تا در این عرص نقش آفرینی کنند.

صالحی به معرفی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به کودکان تاکید کرد و گفت: باید این شهدا به عنوان الگوهایی به کودکان و نوجوانان معرفی شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان یکی دیگر از اقدامات کانون را جمع آوری قصه های بومی و محلی زنجان عنوان کرد و گفت: یک جلد از این کتاب آماده و منتشر شده است و 2 جلد دیگر هم تا پایان سال منتشر خواهد شد.

این مقام مسئول از اقدامات کانون در عرصه فیلم سازی اشاره کرد و افزود: فیلم های آموزشی و تربینی در دستور کار این مجموعه است.

صالحی در پایان سخنان خود، با بیان اینکه سینمای کودک در زنجان فعال است و شعبه دیگر آن در پارک بانوان راه اندازی می شود، ادامه داد: کتابخانه بازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای زندگی زنجان دایر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.