به گزارش ایرنا، محمود خسروی وفا روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان استان زنجان افزود: برخی از ورزشکاران پارالمپیکی با حضور در این مسابقات رکورد جابجا کرده‌اند که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی اظهار کرد: هم اکنون فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان جزء برترین فدراسیون های کشوری قرار دارد و ثبت رکورد چهار ورزشکار پارالمپیکی کشور در گینس، از توانایی بالای این ورزشکاران حکایت دارد.
خسروی وفا افزود: کسب مقام سوم، هدف‌گذاری فدراسیون در مسابقات آسیایی جاکارتا،(اندونزی) است و برای دستیابی به آن برنامه های متعددی را مورد توجه قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می شود با رفع مشکلات هیات های ورزشی جانبازان و معلولان این ورزشکاران بیش از گذشته در مسابقات داخلی و بین المللی حضوری چشمگیر داشته باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز ادامه داد: فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش‌های جانبازان و معلولان می تواند کمک بسیاری برای فعالیت های ورزشی و ایجاد شرایط مناسب برای جذب معلولان به ورزش و کاهش نارضایتی دربین آنان باشد.
وی ابراز امیدواری کرد، 25 نفر از ورزشکاران هیات جانبازان و معلولان این استان به پارالمپیک 2020 توکیو اعزام شوند که لازمه تحقق آن توجه به استعداد شهرستان های استان است.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز خاطر نشان کرد: 24 ورزشکار و مربی از استان زنجان در مسابقات پارا آسیایی اینچئون کره‌جنوبی 19 مدال رنگارنگ کسب کردند و این اداره کل برای حضور درمیادین مختلف نگاه ویژه ای به این هیات ورزشی دارد.
به گزارش ایرنا، با حضور محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون، مهدی مرادی' رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات ورزشی زنجان را عهده دار شد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.