مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همایش طلایه داران تبلیغ فردا(۳ خرداد) با حضور ۴۰۰ مبلغ و مبلغه در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز دوشنبه دوم خرداد  در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی در استان پیش‌بینی شده‌است.

وی از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان با حضور 400 مبلغ و مبلغه خبر داد و گفت: این مراسم به مناسبت ماه مبارک رمضان در دارالقران کریم زنجان برگزار می شود.

این مقام مسئول از اعزام یک‌هزار مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امسال در این ماه مبارک جلسات تفسیر با حضور اساتید حوزه علمیه قم در هیدج برگزار خواهد‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین از اجرای طرح قرآن در رمضان همراه با تفسیر و بیان مفاهیم خبر داد و افزود: به همین مناسبت محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام صفی‌یاری به تقارن ماه مبارک رمضان با سالروز ارتحال امام و قیام خونین 15 خرداد اشاره کرد و گفت: به همین منظور بیش از یک هزار برنامه بزرگداشت در استان اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری هفت برنامه محوری در سالروز وفات حضرت خدیجه(سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: در روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) هم ویژه برنامه‌هایی در استان اجرا خواهد‌شد.

این مقام مسئول به اجرای مرحله دوم طرح مصباح الهدی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در مرحله اول 50نفر در طرح شرکت کردند و از بین این افراد 30 نفر برای شرکت در مرحله دوم انتخاب شدند.

راه اندازی 30 کرسی قرآنی در استان، تشکیل مجمع خیرین قرآنی، اجرای برنامه‌های کاهش آسیب های اجتماعی در هفت منطقه ویژه زنجان، حمایت از جلسات سنتی قرآن و موسسات قرآنی، اجرای طرح ترنم نور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان و آغاز به کار دوره تخصصی تربیت داور قرآنی از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ماه مبارک رمضان عنوان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.