حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام با خلق این حماسه، روح مقاومت، ایستادگی و صلابت را در ملت ایران دمیدند و درس ها و پیام های زیادی را برای آیندگان به جا گذاشتند.
وی به حضور پر شور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و ادامه داد: چنان که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود پس از انتخابات تاکید کردند، این حضور حداکثری نشان از همراهی مردم با نظام است و اکنون نیز دولت منتخب، دولت جمهوری اسلامی و دولت همه مردم ایران است.
حجت الاسلام صفی یاری به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه تلاش خواهیم کرد تا فضای حداکثری انس با قرآن و سبک زندگی اسلامی در جامعه تقویت شود.
وی بر فضاسازی محیط شهرها و مبلمان شهری مطابق اقتضائات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیت شبکه تبلیغی، برنامه های متعددی جهت بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی در سطح مساجد استان طی ماه رمضان برگزار می شود.
حجت الاسلام صفی یاری از اعزام بیش از یک هزار مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان برای امر تبلیغ طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: توجه به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار شبکه تبلیغی و هیأتی قرار دارد و در این راستا فعالیت های گسترده ای توسط مبلغان مستقر در نقاط مختلف استان انجام شده است.
وی برگزاری جلسات جز خوانی قرآن به همراه بیان مفاهیم و تفسیر آیات، برگزاری محافل انس با قرآن و راه اندازی 30 کرسی ویژه تلاوت قرآن در سطح استان و حمایت از جلسات سنتی قرآن در سطح مساجد را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ماه رمضان در استان برشمرد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.