هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته چهار هزار و 888 نفر از جامعه هدف ساکن در مناطق محروم استان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند و در مجموع سه میلیارد و 985 میلیون ریال در این بخش هزینه شد.
وی یادآوری کرد: طبق آمارهای موجود میزان خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم این استان در بخش های مختلف طی سال گذشته 222 میلیارد و 794 میلیون ریال بوده است.
صفری افزود: خدمات کمیته امداد در بخش های مختلف طبق نیاز خانواده های تحت حمایت به آنها ارائه و با استفاده از اعتبارات دولتی و هم افزایی آن با کمک های مردمی انجام می شود.
وی اظهار کرد: این خدمات، در کمیته امداد ضمن تامین استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند موجب امید آفرینی در آنها شده و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: شمار خانواده های تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم هفت هزار و 391 خانوار است که از این تعداد 881خانوار مددجویی در 881 روستایی استان دارای ضرایب محرومیت شش و هفت هستند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون22 هزار و 500 خانواده با جمعیت 39 هزار نفر در استان تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند که این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 768 بیمار خاص ، صعب العلاج و سرطانی و سه هزار و 942 یتیم و فرزند محسنین است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.