شاهپور رضا کاظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون مشارکت مردم شهرستان خرمدره بسیار گسترده گزارش بوده است و با بازگشت کشاورزان این منطقه از زمین های زراعی خود، پیش بینی می شود این تعداد به مراتب افزایش یابد.
وی، یادآوری کرد: می توان گفت، حضور و مشارکت مردم این شهرستان در شعبه های اخذ رای ثابت و سیار بی سابقه بوده و با توجه به تمدید مهلت اخذ رای انتظار می رود رکوردی بی نظیر به ثبت برسد.
کاظمی افزود: تا کنون، 21 هزار برگ تعرفه رای در شعبه های اخذ رای این شهرستان مصرف شده است و این آمادگی وجود دارد، در صورت کمبود تعرفه نسبت به تامین آن مبادرت شود.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعت 20 و زمان رای گیری انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا تا ساعت 19 تمدید شده است و از شهروندان خرمدره ای تقاضا می شود در مهلت یاد شده به شعبه ها مراجعه کنند.
معاون فرماندار خرمدره خاطر نشان کرد: تا کنون، انتخابات 29 اردیبهشت این شهرستان در فضایی آرام و در صفوف بهم پیوسته رای دهندگان در شعبه های تعیین شده برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، از مجموع 65 هزار و 166 نفر جمعیت این شهرستان حدود 50 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت جاری هستند.
طبق برنامه ریزی ها، 48 شعبه شامل 33 شعبه ثابت شهری و 12 شعبه ثابت روستایی و 3 شعبه نیز به صورت سیار شهری و روستایی در سطح این شهرستان آرای شرکت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت را جمع آوری می کنند.
شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان زنجان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.