شاهپور رضا کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری منظم جلسات با مسئولان ستاد نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی این شهرستان هشت مورد تخلف گزارش شد که این میزان در مقایسه با دوره های قبل کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: برنامه ها و نظارت های انجام شده در این شهرستان بیانگر برگزاری انتخاباتی پر شور و شوق است و تمامی تمهیدات لازم برای تحقق هرچه بهتر این رویداد مهم اندیشیده شده است.
کاظمی افزود: تمامی برنامه ریزی ها و نکات ارائه شده به دست اندرکاران برگزاری تبلیغات انتخاباتی اثر گذاری لازم را به همراه داشته و تخلفات حادی در این خصوص گزارش نشده است.
وی بیان کرد: بر این اساس 34 شعبه اخذ رای شهری برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه شورای شهر در این شهرستان در نظر گرفته شده است و تمامی کاربران شعبه ها نیز آموزش های لازم را فرا گرفته است و طبق برنامه ریزی های انجام شده به ازای هر پنج شعبه یک کاربر پشتیبان وجود دارد.
معاون فرماندار خرمدره گفت: با همکاری شهرداری این شهرستان در هفت نقطه شهر برای تبلیغات شورای اسلامی شهر خرمدره جایگاه ویژه ای تعیین شده که میزان فضای در نظر گرفته شده نیز بیش از دوره های قبلی است.
وی ابراز کرد: حدود یک هزار نفر اعم از عوامل اجرایی و ناظران در شعبه های تعیین شده این شهرستان و همزمان با برگزاری انتخابات پیش رو حضور خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، طبق برنامه ریزی ها، 48 شعبه شامل 33 شعبه ثابت شهری و 12 شعبه ثابت روستایی و 3 شعبه نیز به صورت سیار شهری و روستایی در سطح این شهرستان آرای شرکت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت را جمع آوری می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166 نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان زنجان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.