مرتضی ممیزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیگار، لباس، تلفن همراه، لاستیک خارجی و لوازم برقی موارد ضبط شده از خودروهای حامل قاچاق بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به اینکه نزدیک به 5 هزار و 500 ثوب لباس از محموله ها کشف شده است، گفت: همچنین هشت حلقه لاستیک خارجی در میان این کالا ها بوده است.
ممیزی اظهار کرد: قریب 330 هزار نخ انواع سیگار قاچاق طی این مدت کشف شده است، همچنین یک دستگاه کولر گازی نیز از موارد قاچاق بود.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل بعد از دستگیری عاملان قاچاق در شهرهای زنجان و ایجرود، برای این افراد جهت رسیدگی به جرایم انجام گرفته تشکیل پرونده داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: قریب پنج هزار پرونده طی سال گذشته در این اداره تشکیل و بیش از این تعداد نیز بررسی و مختومه شده است.
ممیزی با اشاره به ضرورت جلوگیری از فروش کالاهای قاچاق اظهار کرد: مردم کالای قاچاق را خریداری نکنند، چرا که با این کار اقتصاد کشور و تولید داخل و کارگر ایرانی لطمه های جبران ناپذیری خواهد خورد.
وی با بیان اینکه معدوم کردن محموله های قاچاق غیر مجاز امری ضروری است، اشاره کرد: سال گذشته بیش از 90 محموله لوازم آرایشی و بهداشتی، خوردنی و آشامیدنی غیرمجاز در این استان معدوم گردیده است.
به گزارش ایرنا، در سال جاری تاکنون بیشترین میزان کالای قاچاق کشف شده در زنجان شامل پوشاک، گوشی تلفن همراه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.