به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری، در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان، روسای هیأت های نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها، فرمانداران و بخشداران برگزار شد؛ با قدردانی از مجموعه تلاش های درست اندرکاران انتخابات در استان، افزود: 30 معتمد امر انتخابات که منجر به تشکیل هیات های اجرایی شد، با همکاری هیات نظارت استان و با کمترین چالش انتخاب شدند و این امر در تشکیل هیأت های اجرایی سرعت بخشید.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: انتخابات ها در مسیر 38 ساله انقلاب اسلامی همواره بوده، ولی مهم آن است که همه متمرکز شویم تا اعتماد مردم و جوانان به نظام لطمه نخورد، چرا که در صورت مخدوش شدن اعتماد مردم، آبروی نظام و انقلاب نیز خدشه دار می شود.
درویش امیری به این جمله از رهبر معظم انقلاب که "اگر جمهوریت نبود، از جمهوری اسلامی هم خبری نبود" اشاره کرد و ادامه داد: ما برای همیشه به جمهوریت که همانا حضور و رأی مردم است، محتاج هستیم. استاندار زنجان ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات، ضامن حفظ منافع ملی و برقراری آرامش و امنیت داخلی و خارجی کشور است.
مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر، کشور در شرایط حساسی قرار دارد، زمامداران حکومت غاصب اسرائیل و حاکمان بی کفایت آل سعود و رئیس جمهور بی ادب آمریکا در قالب یک مثلث شوم کمین کرده اند و این انتخابات را به عنوان تله ای برای جمهوری اسلامی می بینند و یقینا ملت بزرگ ایران با مشارکت حداکثری خود در انتخابات، پاسخ محکم و قاطعی به آن ها خواهند داد.
وی بر ضرورت صیانت از آرای مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند، آرای مردم ، حق الناس است و ما باید از این حق صیانت کنیم، چون جایی که ممکن است اعتماد مردم به نظام متزلزل شود، همین موضوع پاسداری از رأی مردم در انتخابات است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645778
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.