سیداحمد نبوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله از اردوی آمادگی که از جمعه /15 اردیبهشت جاری/ آغاز شده بود 17 ورزشکار از استان های قم، آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران و زنجان حضور داشتند که پس از یک هفته تمرین، ساعتی قبل محل اردو را ترک کردند.
وی اظهار کرد: ورزشکاران حاضر در این مرحله از اردو، روزانه به مدت هفت ساعت (چهار ساعت صبح و سه ساعت بعدازظهر) تمرین داشتند تا از لحاظ سطح آمادگی جسمانی و هماهنگی هرچه بهتر و بیشتر تکنیک و تاکتیک ارتقا یابند.
نبوی با بیان اینکه این ورزشکاران ملی پوش در سالن شش هزار نفری امام خمینی(ره) و پایگاه ورزش قهرمانی، تمرین می کردند افزود: اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فلوربال در زنجان، ریزش ورزشکار نداشت.
وی تصریح کرد: این اردوها طی چهار مرحله و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر و شایسته جهت اعزام به مسابقات کاپ آسیایی که از 8 تا 16 تیر امسال در تایلند برگزار خواهد شد، برپا می شود.
به گزارش ایرنا، مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فلوربال مردان بزرگسال ایران از 25 تا 30 فروردین امسال با حضور 25 ورزشکار منتخب در استان مرکزی (اراک) برگزار شد و در پایان 17 نفر به اردوی زنجان راه یافتند و هشت نفر نیز خط خوردند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.