به گزارش ایرنا، در عملیات های پلیس زنجان، از 2 نفر از این سارقان دستگیر شده که بومی هستند 2 دستگاه خودرو پراید و از 2 سارق دیگر نیز که غیربومی بوده و به صورت باندی دست به سرقت می زدند هشت دستگاه خودرو سواری 'پژو، سمند و پراید' کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از متلاشی شدن باند 2 نفره سرقت خودرو خبر داد و گفت: از اعضای این باند هشت دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: پس از اطلاع پلیس آگاهی از فعالیت یک باند سرقت خودرو در شهرستان زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل انبار و اختفای 2 عضو اصلی این باند را در یکی از شهرستان های این استان شناسایی کرده و به منظور کشف و ضبط خودروهای سرقتی و دستگیری به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: متهمان در این عملیات دستگیر و در بازرسی از محل هشت دستگاه خودرو مسروقه که سند و نمره زده و برای فروش آماده شده بودند توسط پلیس ضبط شد.
رحمتی با بیان اینکه متهمان پس از سرقت، خودروها را بر اساس شگرد و ترفندی که داشتند اوراق کرده و با تغییر اصالت، آنها را معامله می کردند که خوشبختانه در دام پلیس و قانون گرفتار آمدند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: این 2 سارق غیربومی دست به سرقت خودروها در استان های زنجان، البرز، قزوین و تهران زده اند که به منظور اعمال قانون روانه زندان شدند.
رحمتی به شهروندان توصیه کرد، از محل های معتبر خودرو خریداری کرده و برای پیشگیری از سرقت نیز از پارک کردن خودرو در مکان های خلوت و تاریک به جد خودداری و آن را به سیستم های ضد سرقت مجهز کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز به دستگیری 2 سارق خودرو در شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: با هوشیاری عوامل کلانتری 13 و 15 شهر زنجان، 2 سارق خودرو که بومی بودند به دام افتادند.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: در این عملیات پلیس، 2 دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه از آنان کشف شد که تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.