مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان به خبرآنلاین افزود: شرکت سال گذشته ۳ هزارو ۷۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۵ میلیارد ریال را در توسعه شبکه ، اصلاح و ایمن سازی و روشنایی را در دستور کار قرار داده است.

عادل کاظمی اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۸۳ پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۸۹ میلیارد ریال خاتمه یافته و مابقی هم به تعداد ۸۵۱ پروژه در حال اتمام است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اعلام اینکه این شرکت برای اجرای پروژه های توسعه و اصلاح، نیرو رسانی و روشنایی اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال پیش بینی کرده است، تاکید کرد: در سه ماهه سال سال ۹۶ درصدد این هستیم که با مدیریت و برنامه ریزی بخش عمده ای از پروژه ها را خاتمه بدهیم.

وی افزود: شرکت توزیع ۴۱۵ هزار مشترک داردو سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر به این جمعیت اضافه می‌شود و شرکت توزیع برق زنجان با توجه به اینکه یکی از شرکتهای برجسته در امر کاهش تلفات در سال گذشته بوده و به اهداف تعیین شده دست یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان تصریح کرد: رسانه ها باید نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص استفاده از برق غیر مجاز در استان زنجان فرهنگ سازی لازم را داشته باشند.

کاظمی افزود: تلفات انرژی برق طی سال‌های گذشته در استان کاهش داشته و وزرات نیرو طرح جهادی را آغاز کرد تا این میزان به زیر ۱۰ درصد کاهش پیدا کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 642963
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.