هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خدمات کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان مددجویان در سرفصل های مختلف به گروه های تحت پوشش ارائه می شود.
وی، ارائه خدمات بیمه ای، پرداخت کمک هزینه های درمانی به مددجویان، کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال و ارتقای شاخص های بهداشتی خانواده های تحت پوشش را از مهم ترین این خدمات برشمرد.
صفری افزود: هزینه های درمانی سهم بالایی از درآمد خانواده ها را به خود اختصاص می دهد و در این میان افزایش آگاهی مددجویان با برگزاری دوره های آموزشی موثر و با نگاه پیشگیرانه هزینه های مربوط به درمان را کاهش می دهد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت خیران در تامین هزینه های درمانی بیماران تحت پوشش این نهاد اهمیت بسزایی دارد و تحقق این امر به خدمت اثر بخش تبدیل می شود.
وی خاطرنشان کرد: لازمه یک سازمان پویا، همدلی، انسجام و فعالیت گروهی در آن مجموعه است و با این نگاه کارها به هم پیوسته و اثربخش شده و زنجیره ای از ارزش در سازمان را بوجود می آید.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 3 هزار و700 دانشجو و دانش‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.