به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در جلسه شورای مدیران ثبت احوال استان افزود: در حال حاضر ایران به لحاظ امنیت و اقتدار، بهترین شرایط را در خاورمیانه دارد.
وی با اشاره به ناامنی ها موجود در منطقه، افزود: در یک چنین منطقه نا امنی، جزیره امنی ساختن کار بسیار سخت و مشکلی است؛ اما این مهم با مجاهدت های خاموش نیروهای اطلاعاتی و مرزبانی در گمنامی انجام می شود.
موسوی با بیان اینکه خون شهدا موجب قوت و قدرت ماندگار نظام جمهوری اسلامی شده است، افزود: همه مردم و بخش های نظام در ایجاد این امنیت و اقتدار دخیل و سهیم هستند.
وی ادامه داد: متاسفانه جریان اجرایی و اداری کشور در دولت گذشته از مسیر و ریل خودش خارج شد و سرمایه های زیادی به خاطر ناآزمودگی و ناکارآمدی افراد از بین رفت.
وی به ضرورت وجود تخصص، تجربه، کاردانی و کاربلدی افراد در انجام امور اجرایی تاکید کرد و گفت: آنچه در دولت گذشته به وقوع پیوست، ناشی از نوع مدیریت حاکم بر مجموعه اجرایی کشور بود که با وجود پول های سرشار، همتی برای بهبود شرایط انجام نشد.
موسوی پرهیز از سیاه نمایی و امیدآفرینی در سطح جامعه را امری ضروری خواند و افزود: نامزدهای انتخاباتی به جای القای فضای یاس و نامیدی، باید در ایجاد امید به مردم از هم سبقت بگیرند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 642229
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.