علی جوان روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات هاکی استان زنجان که بدون حضور نماینده فدراسیون برگزار شد، افزود: این رشته ورزشی به دلیل داشتن جذابیت و جوان پسند بودن، هر روز رونق بیشتری به خود می گیرد.
وی اظهار کرد: ورزش زنجان برای رسیدن به نقطه مطلوب و مناسب و شکوفایی هرچه بهتر، نیازمند انسجام، وحدت و تعامل بیشتری است و به حتم رشته هاکی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
جوان ادامه داد: ورود و توجه هیات های ورزشی به حاشیه ها، مسیر رشد و تعالی ورزش را دچار مشکل می کند و فرصت ها را نیز هدر می دهد و رشته هاکی نیز باید در تمام شهرستان ها فعال و تقویت شود.
وی افزود: ورزش هاکی زنجان که از سابقه طولانی برخوردار است و در طول سال های گذشته در سطح کشور همواره جایگاه اول تا سومی را به خود اختصاص می داد طی سالهای اخیر افت پیدا کرده است که امید می رود با روی کار آمدن رئیس هیات جدید، روز به روز شاهد پوپایی و شکوفایی این رشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در بخشی از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: همه باید به عنوان وظیفه ملی و تکلیف دینی در انتخابات شرکت کنند.
جوان افزود: در انتخاب نامزد اصلح که مورد تاکید فراوان نیز قرار گرفته، باید دقت کرد و با عقلانیت و بصیرت رای داد.
وی یادآور شد: در سال های گذشته به خاطر پی گیری های دولت تدبیر و امید، اتفاقات خوبی برای ورزش کشور افتاد و امیدها در جامعه ورزش زنده شد.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز از مسئولان فدراسیون هاکی، گلایه کرد و گفت: بعد از فراز و نشیب ها و بلاتکلیفی ها، بالاخره امروز زمان برگزاری مجمع انتخابات فرا رسید اما هیچ نماینده ای از سوی فدراسیون در مجمع حضور پیدا نکرد که این خوب نیست.
محمد حمزه پور افزود: هاکی زنجان از پتانسیل بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است و در صورت توجه و ساماندهی به حتم می تواند در رقابت های کشوری حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.
وی اظهار کرد: ورزشکاران این رشته ورزشی در طول سال های گذشته فخرآفرینی های زیادی را برای ورزش استان زنجان کسب کرده است و امید است با حضور در لیگ های برتر، رقابت های قهرمانی کشور و تیم های ملی، دوباره به روزهای اوج بازگردد.
در این مجمع انتخابات که امروز /19 اردیبهشت جاری/ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شدمحمدتقی عمادی فر' توانست با کسب 10 رای از 13 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش هاکی این استان تعیین شود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.