سید علی شفیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی های انجام گرفته 36 مرکز ثبت نام کارت هوشمند ملی شامل 12 مرکز اداره ثبت احوال، 24 دفتر پیشخوان دولت الکترونیک و اداره های پست روز 29 اردیبهشت نسبت به ارائه کارت هوشمند ملی متقاضیان اقدام می کنند.
وی اظهار کرد: هم اکنون این مراکز همه روزه از صبح تا ساعت 6 عصر نیز به ارائه خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان مبادرت می کنند و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
شفیعی افزود: تلاش می شود کارت های هوشمند ملی به متقاضیانی که سال گذشته نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، تا پایان اردیبهشت امسال از طریق مراکز تحت پوشش داده شود.
وی بیان کرد: متقاضیان پس از دریافت پیامک مبنی بر آماده بودن کارت هوشمند ملی خود می توانند برای دریافت آن به محل اعلام شده مراجعه کنند.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: افراد بالای 15 سال و کسانی که تاکنون هیچ نوع کارت هوشمند ملی دریافت نکرده اند، در اولویت صدور کارت هوشمند ملی قرار دارند و این کارت برای آنان در مدت 20 روز صادر می شود.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: برای افراد عادی که متقاضی دریافت این نوع کارت هستند، نیز پس از ثبت درخواست و طی فرآیندهای لازم در زمان 2 ماهه صادر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: طبق هدف گذاری انجام گرفته امسال 270 هزار کارت هوشمند ملی پس از طی فرآیند های لازم از سوی سازمان ثبت احوال کشور صادر شده و سپس در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.