سونا صرفی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طی روز گذشته سرعت وزش باد در شهرهای قیدار، گرماب ،آب بر و خرمدره نیز به ترتیب 55 ، 45 و به طور مشترک 30 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی اظهار کرد: در بین ایستگاه های این استان نیز سرعت وزش باد در فرودگاه و خیر آیاد نیز به میزان 75 و 55 کیلومتر بر ساعت گزارش و ثبت شد.
صرفی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی امروز /سه شنبه/ این استان نیز وزش باد به صورت موقت با سرعت 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت مناطق مختلف این استان را فرا می گیرد.
وی بیان کرد: با توجه به شدت باد از همشهریان درخواست می شود، از تردد و و توقف در کنار ساختانان های نیمه کاره و در ختان پوسیده و کهنسال خوداری کرده و کشاورزان نیز سمپاشی باغات را انجام ندهند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: سرعت وزش باد از فردا کاسته می شود و از امروز تا پایان هفته نیز روند تدریجی افزایشدما به وقوع خواهد پیوست.
وی خنک ترین و گرم ترین شهرهای این استان طی 24 ساعت گذشته را خیرآباد با شش و آب بر 36 درجه بالای صفر ذکر کرد و گفت که دمای فعلی شهر زنجان نیز 11 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی نشان نمی دهد.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.