سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه روز گذشته بین دو دستگاه خودرو 'سواری ریو و نیسان وانت' اتفاق افتاد که بر اثر شدت تصادف و جراحات وارده ، دو سرنشین خودروی ریو در دم جان باختند و یکی از مصدومان نیز پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده جان باخت.
وی اظهار کرد: سرنشینان مصدوم این دو خودرو نیز که از نواحی مختلف بدن دچار آسیب شده بودند به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: در این حادثه رانندگی خونین و مرگبار که در کیلومتر 15 جاده خدابنده - زرین رود اتفاق افتاد 2 نفر در صحنه تصادف و یک نفر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
جوادی مرادی افزود: عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های مرکز خدابنده، کرسف، سجاس و همچنین عوامل هلال احمر، به محل اعزام و پس از درمان اولیه نسبت به انتقال مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده اقدام کردند.
وی اظهار کرد: چهار مصدوم دیگر این حادثه رانندگی نیز به منظور ادامه درمان توسط اورژانس هوایی زنجان به بیمارستان آیت موسوی زنجان انتقال یافتند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.