به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری، در جریان سفر به شهرستان طارم و در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه پمپاژ ایستگاه کلتان-جزلاندشت، کلنگ زنی پروژه انتقال برق و طرح های توسعه باغ های زیتون در اراضی شیب دار روستای جزلاندشت که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار طارم برگزار شد، به تصویب برنامه ششم توسعه و اجرای آن از سال 96 همزمان با روی کار آمدن دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: هر دولتی که از سوی مردم انتخاب شود، موظف به اجرای برنامه ششم توسعه در کشور است.
وی با اشاره به اینکه در گذشته، روزهای تلخ عدم اجرای برنامه در کشور را پشت سر گذاشته ایم، اظهار کرد: باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال، به دنبال گسترش سطح زیر کشت انواع محصولات کشاورزی در کشور باشیم.
نماینده عالی اجرایی در استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در افزایش تولید و ایجاد اشتغال، اظهار کرد: با تولید و اشتغال می توان با اعلام بی نیازی به واردات محصولات کشاورزی، به واردات کشاورزی "نه" گفت.
وی توسعه بخش کشاورزی و تلاش در جهت رفع مشکلات این حوزه را از مهمترین وظایف مدیران برشمرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسائل کشاورزان و روستائیان، مشکلات تولید کنندگان اصلی کشور که با دل های پاک و چهره های مصمم به تولید نیاز های کشاورزی می پردازند، رفع شود.
استاندار زنجان به واردات بی رویه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در گذشته اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 360 نوع از صنایع دستی ایران مهر اصالت یونسکو دریافت کرده اند، لذا می توان با استفاده از منابع ملی زمینه تولید و اشتغال این بخش را فراهم کرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639842
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.