به گزارش ایرنا، حسن صادقی شامگاه شنبه در ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در ابهر، اظهار کرد: برخی یادشان رفته که برای صادرات نفت باید به کشورهایی مانند گینه بیسائو التماس می‌ کردیم تا اجازه دهد پرچم کشورش را بر روی کشور ایران قرار دهد.
وی با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه، یادآور شد: برخی که برای دریاچه ارومیه گریبان چاک می کنند نمی دانند که دولت برای کاهش برداشت از آب های زیرزمینی به کشاورزان 2 برابر پول داد تا از حقابه خود کمتر برداشت کنند و برداشت از بسیاری از چاه های غیر مجاز را متوقف کرد.
وی یادآور شد: اگر بدانیم که دولت با چه وضعیت اقتصادی و درآمد مالیاتی به روحانی تحویل شد متوجه می شویم که دولت یازدهم شاهکار کرده است.
صادقی با اشاره به زنده شدن صنعت توریسم در دولت یازدهم، ابراز کرد: در زمان حاضر درآمد صنعت توریسم به بیش از 3 میلیارد و 750 میلیون دلار رسیده است.
وی تصریح کرد: تمام عملکرد دولت در حوزه کارگری شیرین بوده و در دولت قبل کارگران 30 روز کار می‌کردند و درآمد آن برای اداره 12 روز بود ولی امروز کارگران درآمد بهتری نسبت به گذشته دارند.
صادقی با اشاره به وارد بودن برخی انتقادات به دولت، بیان کرد: با توجه به عملکردها کشور امروز حرکت رو به جلو دارد و برای استمرار آن باید به روحانی اعتماد کرد.
وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر اعتماد سرمایه گذاران خارجی و داخلی به ایران افزایش یافته است.
صادقی افزود: برخی که مدام از 4 درصدی ها صحبت می‌کنند خودشان بگویند در کدام گروه هستند 4 درصدی با 96 درصدی؟ مگر این افراد خارج از حاکمیت ایران زندگی می‌کنند.
7324/6085/1042
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.