مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان روز شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان با توانمندی و تجهیزات امدادی جمعیت هلال احمر این استان ذکر کرد.
شهرام میرزایی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این نمایشگاه مربیان مجربی حضور دارند و کمک های اولیه را به مراجعه کنندگان و علاقه مندان، آموزش می دهند.
وی افزود: این جمعیت آموزش کمک های اولیه به کارکنان دستگاه های اجرایی را در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطر نشان کرد: پس از ارائه آموزش به کارکنان دستگاه های اجرایی استان، خانواده های آنها هم در این دوره های آموزشی شرکت می کنند.
میرزایی ادامه داد: هنگام بروز حوادث، نبود آگاهی نسبت به خطرات و نحوه مواجه ها با حوادث، صدمات جبران بر جای می گذارد.
وی خاطر نشان کرد: حوادث طبیعی همچون سیل تا حدودی توسط سازمان هواشناسی پیش بینی می شود، اما با وجود هشدار های لازم، همچنان برخی افراد با سهل انگاری های خود به وقوع حوادث تلخ و ناگوار دامن می زنند.
به گزارش ایرنا، برنامه های گرامیداشت هفته صلیب سرخ و هلال احمر با شعار 'دنیایی در انتظار صلح' همزمان با سطح کشور از 13 لغایت 19 اردیبهشت آغاز شده است.
نمایشگاه توانمندی و تجهیزات امدادی جمعیت هلال احمر زنجان از 16 تا 22 اردیبهشت برپاست و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 19 عصر از این نمایشگاه در محل موزه کارخانه کبریت زنجان بازدید کنند.
3001/7320
خبرنگار: اعظم شامی **** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.