احمد بیگدلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر رعایت قانون در فرایند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و افزود: در مواردی پیرامون فعالیت ها در فضای مجازی تذکراتی به صورت اقناعی به برخی نامزدهای انتخابات شوراها در استان داده شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان به دقت رصد می شود، اظهار کرد: التزام به قانون و رعایت اخلاق از سوی نامزدها، موجب سلامت فضای انتخابات و زمینه ساز انتخاب گزینه های اصلح در جامعه است.
رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان زنجان گفت: یک هزار و 500 ناظر و بازرس در روز انتخابات برای صیانت از آرای مردم و تامین سلامت انتخابات شوراها، در شعبه های اخذ رأی در سطح استان مستقر خواهند شد.
انتخابات شوراهای اسلامی در 21 شهر و بیش از 700 روستای استان زنجان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، صلاحیت چهار هزار و 837 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا معادل 97.1 درصد ثبت نام کنندگان، در استان زنجان در هیات های نظارت تایید شد.
برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا پنج هزار و 83 داوطلب در استان زنجان شرکت کردند که این میزان نسبت به دوره گذشته، 6.2 درصد رشد داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.