به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی با ابراز تاسف از اینکه هجوم همه جانبه ای علیه دولت متعلق به مردم کلید خورده است، افزود: با توجه به اینکه انتشار موجی از تبلیغات منفی به منظور تخریب و تضعیف عملکرد دولت در اذهان عمومی جامعه را شاهد هستیم، ضروری است تا عملکرد فرزندان نظام، در تمامی حوزه ها با همت مسئولان دستگاه های اجرایی به اطلاع عموم مردم برسد.
وی ادامه داد: در مقابل هجمه های بی محابا و ناجوانمردانه، باید صادقانه و با تمام توان و ظرفیت به بیان دستاوردها و اقدامات شایسته دستگاه های اجرایی پرداخت و به مردم نشان داد که در این دولت، علیرغم کاستی ها و محدودیت اعتبارات و امکانات، چه فعالیت های چشمگیری انجام شده است.
موسوی به استفاده از تمامی ظرفیت های بخش های مختلف صنعتی، معدنی، تولیدی و بخش خصوصی در تمامی شهرستان ها به منظور برگزاری مطلوب انتخابات اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان ها در کنار بخش خصوصی باید ضمن همکاری تنگاتنگ با شورای تامین استان و شهرستان، در تامین اقلام و پشتیبانی امکانات مورد نیاز در انتخابات، همراهی لازم را داشته باشند.
وی نظارت کامل مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان ها بر تمامی سخنرانی ها، جلسات و اِشرافیت بر تحرکات دستگاه های حاکمیتی و نهادهای مختلف را خواستار شد و تاکید کرد: ارائه آموزش های لازم به تمامی عوامل برگزاری و نظارت بر انتخابات باید به صورت جدی پیگیری شود تا در روز برگزاری انتخابات، افراد حاضر در شعب از تسلط کافی به قوانین و موضوعات برخوردار باشند.
رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: ضروری است شیوه رفتار و تبلیغات کاندیداها در سطح شهر و نیز در فضای مجازی به صورت مداوم و مستمر مورد بازرسی و توجه قرار گیرد و جلسه توجیهی با مسئولین ستادهای تبلیغاتی تمامی کاندیداها در شهرستان ها برگزار و موارد لازم تذکر داده شود.
وی بر ضرورت تشکیل و آماده باش کمیته امحاء شهرداری های سراسر استان به منظور مقابله سریع و قاطع با هرگونه تبلیغات نابجا و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: مدیران استانی و شهرستانی، مدیران دولت اعتدال هستند و نباید در ایام منتهی به انتخابات به صورت منفعلانه عمل کنند؛ بلکه باید قاطعانه در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط فعالیت نمایند.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636095
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.