سید نجم الدین صفوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی از بی تدبیری، بی تقوایی و کم تقوایی ضربه می خورد، بنابراین رییس دولت آینده باید تدبیر لازم را نسبت به انتخاب کابینه قوی و با اخلاص داشته باشد.
رییس شوراهای حل اختلاف زنجان اظهار کرد: نامزدها با ارائه برنامه ای واقعی، امیدواری را به جامعه تزریق کنند و برای حل مشکلات اساسی کشور راهکار ارائه دهند.
صفوی با بیان اینکه نباید مردم در انتخاب خود قومیت گرایی داشته باشند، گفت: مردم باید برای اعتلای شهر، استان و کشور خود به برنامه های نامزدهای انتخاباتی و میزان عملیاتی کردن آنها رای دهند.
وی با اشاره به اینکه آرای مردم در انتخابات سرنوشت ساز است، تصریح کرد: اساس انقلاب اسلامی مبتنی بر رای مردم است و از ابتدا نیز تلاش شده تا تمام موضوع های مهم و حیاتی با انتخاب مردم انجام شود.
رییس شوراهای حل اختلاف زنجان اضافه کرد: مولفه ای که باعث پایداری نظام اسلامی شده است، جز حضور همه جانبه مردم در صحنه های مهم کشور نیست.
صفوی با بیان اینکه مردم همواره پای صندوق های رای حاضر بوده اند، افزود: به خاطر پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام همیشه تلاش کرده اند تا مردم و نظام را از یکدیگر جدا کنند، چرا که با این کار باعث ساقط کردن انقلاب اسلامی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: نباید مردم در انتخابات شوراها به یک عکس یا به خاطر جنبه های شخصی رای بدهند، چرا که داشتن توانایی اجرایی به ویژه در حوزه های عمرانی - فرهنگی از مولفه های اصلی یک نامزد شورای اسلامی شهر و روستا است.
رییس شوراهای حل اختلاف زنجان اظهار کرد: باید به شخصی رای داد که که بعد از چهار سال بتواند کارنامه قابل دفاعی از خود به مردم ارائه دهد و با خط مشی ای که در شورا تبیین می کند، تغییرات قابل ملاحظه ای در سطح شهر ملاحظه شود.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.