سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این باند که اقدام به سرقت خودرو و مغازه در سطح کشور می کردند پس از دستگیری و در بازجویی های اولیه پلیس به 12 فقره سرقت در زنجان معترف شدند.
وی تصریح کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت سریالی خودرو و مغازه در سطح شهرستان زنجان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان قرار گرفته بود که تلاش ها برای شناسایی و دستگیری سارقان نتیجه داد.
کارآگاه رحمتی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این سرقت ها توسط اعضای یک باند به سر کردگی 'ج،خ' انجام گرفته است و در ادامه تحقیقات مشخص شد که اعضای این باند که به صورت حرفه ای عمل می کنند، مرتکب سرقتهای متعدد خودرو و مغازه در شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان، ملارد، قم، شهریار، البرز و تهران شده اند.
وی ادامه داد: 2 عضو اصلی باند به همراه سرکرده آن شناسایی و دستور دستگیری آنها صادر شد که یکی از متهمان به نام 'م، د' در استان البرز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقداری از اقلام مسروقه کشف و ضبط و 2 عضو دیگر آن نیز در شهرستان زنجان شناسایی و دستگیر شد.
رحمتی افزود: سر کرده این باند نیز در شهرستان ملارد شناسایی و ماموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری وی به استان تهران اعزام شدند که نامبرده نیز به همراه عضو دیگر آن در شهرستان ملارد و با یک دستگاه خودرو مسروقه، در دام پلیس آگاهی زنجان افتاد.
رحمتی با بیان اینکه احتمال دارد اعضای این باند مرتکب سرقت های متعدد دیگری نیز شده باشند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.