محمود آقامحمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل یارانه ای بودن فرآورده های نفتی و احتمال وجود هر نوع تخلف، درصدد کنترل آنلاین نفتکش ها هستیم.
وی تاکید کرد: با مجهز شدن همه نفتکش های استان زنجان به سیستم جی پی اس، مبدا، جهت حرکت فعلی و مقصد نهایی این خودروها به صورت آنلاین رصد می شود.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، علاوه بر اقدام انجام شده، نیسان وانت های نفتکش در این استان نیز به منظور توزیع فرآوده های نفتی ساماندهی شده اند تا در مواقع بحرانی و قطعی گاز مشترکان، برای توزیع نفت سفید مشکلی نداشته باشیم.
آقامحمدیان اظهارکرد: تلاش کردیم بسیاری از فروشندگان روستایی را به استفاده از تلمبه به جای پیمانه مجاب کنیم.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم ذخیره سازی مناسب نفت سفید برای تامین سوخت روستائیان انجام شود، یادآورشد: سوخت جایگزین برای مصرف کنندگان عمده 'تولید کنندگان' تخصیص یافته تا در مواقع افت فشار گاز طبیعی مشکلی برای ادامه کار نداشته باشند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان تاکید کرد: هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع 30 جایگاه در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17جایگاه ناحیه ابهر شهرهای سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای 6 جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.