جواد یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش باران علاوه بر آزادراه ها، در جاده ترانزیت سلطانیه - خرمدره - ابهر و زنجان – میانه در مسیرهای شریانی زنجان – بیجار، زنجان – تهم – چورزق، خدابنده – همدان، زنجان – دندی، سلطانیه – خدانبده، زنجان – طارم و نیک پی – ماهنشان در جریان است.
وی تاکید کرد: گردنه های کوهستانی جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم – چورزق پوشیده از مه ناپایدار است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تردد وسایط نقلیه سبک و سنگین در همه جاده های اصلی و فرعی این استان با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.
به گفته یوسفی، با توجه به شرایط حاکم در جاده های این استان، رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر بپرهیزند و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
وی یادآورشد: در زمان حاضر اکیپ های راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان به طور شبانه روزی به مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی این استان خدمات ارائه می دهند.
یوسفی خاطرنشان کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار و سفر خود را بتوانند مدیریت و برنامه ریزی کنند.
امینی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، 37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در جاده های استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
7325/3001
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.