اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در جمع اعضای شورای شهر و روستای زنجان افزود: شوراهای شهر و روستا یک نهاد و پارلمان محلی است و باید از جایگاه پارلمان نسبت به مسائل شهر و روستا نظر داشته باشد.
وی یادآورشد: مردم خوب، مهربان، وفادار و یار همیشگی انقلاب اسلامی هستند و همواره در صحنه های مختلف ثابت قدمی خود را نشان داده اند.
درویش امیری اظهار کرد: شرایط کنونی پیش روی نظام اسلامی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ایجاب می کند.
استاندار زنجان گفت: امروز تمام دشمنان و کینه توزان علیه جمهوری اسلامی چشم به میزان حضور مردم در پای صندوق های رای دوخته اند.
وی خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مردم است که می تواند موجب یاس و نا امیدی دشمنان را فراهم کند.
درویش امیری ادامه داد: تمام نامزدهای انتخابات هم باید متوجه باشند که با نا امیدی کردن مردم و جوانان زمینه مشارکت حداکثری فراهم نمی شود.
استاندار زنجان گفت: انتخابات خواه یا ناخواه به اتمام می رسد و از همین رو باید در زمان انتخابات رفتاری داشته باشند که پس از آن شرمنده یکدیگر نشوند.
وی تاکید کرد: اجازه ندهیم افرادی که در جامعه بناست مسئولیت بپذیرند، بد اخلاقی را رواج دهند و شخصی بر سر کار بیاید پایبند اخلاق و ادب باشند.
درویش امیری اضافه کرد: اجازه بدهیم شخصی بر سر کار بیاید که خود را ملزم به اجرای برنامه ریزی ها بداند و بر اساس برنامه های پیش بینی شده قدم بردارد.
استاندار زنجان گفت: بر سر کار آمدن دولت برنامه گریز به معنای به هم ریختن روند توسعه کشور است چرا که دولت باید برنامه محور باشد تا بر اساس ظرفیت های موجود گام بردارد.
وی افزود: 100 ها متخصص برنامه ریزی و مدیران مجرب و کارآمد گرد هم آمده اند و برنامه ششم توسعه را طراحی کرده اند و تا کشور بر اساس برنامه به سمت رشد و توسعه حرکت کند.
درویش امیری یادآورشد: کشوری که بدون برنامه حرکت کند، توسعه پایداری را تجربه نخواهد کرد و از همین رو همه باید خودرا موظف به پایبندی به نظام برنامه ریزی بدانند.
استاندار زنجان گفت: بر اساس همین برنامه ریزی میزان توان اشتغالزایی و افزایش درآمد سالانه در کشور متناسب با ظرفیت ها پیش بینی شده است و به حتم هر شخصی که مسند ریاست جمهوری را در اختیار بگیرد نمی تواند خارج از این برنامه ریزی حرکت کند.
3001/3001
خبرنگار: مینا افشاری** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.