عبدالعلی قاسم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به 30 پروژه در حال احداث شهرداری، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، این پروژه ها قبل از تیرماه به بهره برداری می رسند.
وی با اشاره به بازارچه فرهنگی، تجاری و درمانی ارغوان که با همکاری بخش خصوصی در حال احداث است، افزود: این مجموعه دارای 3 طبقه پارکینگ، سینما، کلینیک درمانی و واحدهای تجاری است که فاز اول آن به زودی به بهره برداری می رسد.
شهردار ابهر یادآور شد: همچنین سالن هزار و پنجاه نفری ابهر دارای سینما و سن برگزاری تئاتر، نمایش و شامل 2 گالری است که در کمتر از 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: پارک محوری شریف آباد به ابهر، میدان مدافعان حرم، موزه شهدای شهر، تکمیل بازارچه سنتی، پل دور برگردان منابع طبیعی، دیوار کشی اطراف پارک خانواده، دیوار ساحلی ابهر رود و جمع آوری آب های سطحی از مقابل دادگستری تا بلوار منابع طبیعی در مقیاسی بزرگ در حال احداث است.
قاسم پور با اشاره به ساخت بلوار بیمارستان امدادی، میدان پیر و بوستان پویا ویژه معلولان، خاطرنشان کرد: پارک نیکان، بوستان 175 شهید غواص، مجتمع شهید فهمیده با حدود 70 درصد پیشرفت و پارک بانوان شناط به زودی آماده بهره برداری می شوند.
وی با اشاره به ساختمان اداری 3 آرامستان شهر، بیان کرد: بر اساس نیاز در آرامستان های شریف آباد و شناط، دیوار کشی و غسالخانه احداث شد و ساختمان اداری آرامستان بهشت کبری در مرکز شهر در حال احداث است.
شهردار ابهر با اشاره به اینکه عملیات عمرانی شهرداری مانند آسفالت ریزی و جدول گذاری خیابان ها برای تحویل بموقع در شرایط جوی نامساعد نیز ادامه داشت، تصریح کرد: بلوار انقلاب، شریف آباد، ولایت، ورودی شهر و پیرامون بیمارستان امید، توسط اکیپ جداگانه در حال آسفالت ریزی است.
7324 /6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.