بهروز مهدوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در ارتباط با شکایتهای طرفداران نامزدهای ریاست جهموری در استان افزود: قانون، تبلیغات مجاز و غیر مجاز را مشخص کرده و تاکنون در ارتباط با شکایت طرفداران یک نامزد رئیس جمهوری از رقیب یکدیگر در این استان گزارش نشده، اما فضای سطح شهر بیانگر وجود تبلیغاتی است که بر اساس قانون غیر مجاز است.
وی اظهار کرد: البته کسانی که تبلیغات غیر مجاز داشته و هزینه های زیادی نیز پرداخت می کنند، به طور قطع تاثیر گذاری آن نیز کمتر است و اینکه بنرهای آنچنانی را با داربست در سطح شهر نصب می کنند، برای مردم سوال است.
مهدوی افزود: قانونگذار، مجری قانون و به عنوان هیات های اجرایی و به ویژه هیات نظارت نقش فعالانه ای دارند که بنرهای تبلیغاتی را جمع کنند، اما عکس در 2 فرم اشکالی ندارد و می توانند استفاده کنند.
وی بیان کرد: نصب بنر در میادین و بلوارهای سطح شهر ممنوع است و فقط محل ستاد انتخاباتی مجاز به انجام این کار هستند و این در حالی است که مشاهدات نشان می دهد این کار در سطح شهر رعایت نمی شود و تذکرات لازم داده شده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان ادامه داد: رصد این موارد وظیفه فرمانداری های استان است و برای انجام بهتر کار نیز یک کمیته رصد امحاء تبلیغات غیر مجاز با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، فرمانداری و دادگستری و هیات نظارت در تمامی شهرستان ها تشکیل و به فرمانداری ها و بخشداری ها نیز اعلام شده است که موارد را به دقت رصد کنند.
وی ابرا کرد: متاسفاته تخریب علیه دولت و تخریب در ماه های قبل از انتخابات آغاز شده و این کار شایسته ای نیست و تاریخ قضاوت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، 926 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات 29 اردیبهشت پیش بینی شده و علاوه بر آن نیز 20 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی عهده دار برگزاری این رویداد مهم هستند.
در شهر زنجان نیز شامل ارمغانخانه و نیک پی 318 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد 178 شعبه به صورت ثابت و سیار شهری و 140 شعب نیز به صورت ثابت و سیار روستایی است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.