اسدالله درویش امیری شامگاه دوشنبه در جمع شماری از صنعتگران استان زنجان افزود: بخش خصوصی، موتور محرکه تولید و اشتغال محسوب می شود که فارغ از مسائل سیاسی، فعالیت خود را برای رشد اقتصادی و تولیدی کشور انجام می دهد.
وی یادآورشد: امروز دولت در تلاش برای بهره گیری از توان بخش خصوصی است و از همین رو فرصت پویایی این بخش را در کشور فراهم کرده است.
درویش امیری بر لزوم فراهم سازی تمهیدات رشد توانمندی داخلی در کشور تاکید و اظهار کرد: همکاری دولت و بخش خصوصی در حوزه اقتصادی می تواند وضعیت کنونی کشور را بهبود ببخشد و اقتصاد را به سمت رشد و توسعه پیش ببرد.
استاندار زنجان گفت: بر همین اساس هم سال گذشته با اجرای طرح رونق تولید و برگزاری جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از نزدیک هشت هزار شغل صیانت و به همین میزان شغل جدید ایجاد شد.
وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و کارفریان با بهره گیری درست از سرمایه خود، فرصتی برای اشتغال کارگران ایجاد کرده اند و از همین رو، این قشر را باید همچون خانواده خود بدانند و به حمایت از آنان بپردازند.
درویش امیری ادامه داد: امروز با توجه به شرایط جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، تمام مردم به سرنوشت انتخابات ایران و میزان مشارکت مردم چشم دوخته اند.
استاندار زنجان ایجاد زمینه مشارکت حداکثری را وظیفه تمام مسئولان برشمرد و گفت: مردم به میزانی از بلوغ رسیده اند که بدون توجه به وعده های دروغ تبلیغاتی، درست ترین انتخاب را داشته باشند.
وی اضافه کرد: باید یاس و ناامیدی از جامعه گرفته شود تا مردم انتخابی صحیح و آزادانه داشته باشند و با عمل به تکلیف الهی، شرعی، دینی و انسانی خود و با مشارکت حداکثری در انتخابات، به تعیین سرنوشت کشور بپردازند.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان هم در ادامه این مراسم گفت: تفسیر و نگرش شخصی در اجرای قوانین بزرگترین معضل در توسعه اقتصادی است و باید در اجرای قوانین فارغ از اعمال نقطه نظرات شخصی حامی تولید کنندگان بود.
غلامحسین جمیلی ابراز کرد: جلسه های شورای گفت و گو از مهمترین دستاوردهای قانون بهبود فضای کسب و کار است و دستاوردهای خوبی در تصمیم گیری برای حمایت از تولید داشته است.
وی افزود: متاسفانه برخی از قوانین مبتنی بر واقعیت های اقتصادی کشور نیست و در نحوه اجرای برخی از این قوانین نیز سختگیری های غیر منصفانه ای می شود.
جمیلی تصریح کرد: قانون مالیات بر ارزش افزده با شرایط فعلی اقتصاد و فروش غیر نقدی متناسب نیست.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان بر لزوم بهره گیری از توان مدیران جوان و مجرب برای اعتلای اقتصاد کشور تاکید کرد.
3001/
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.