به گزارش ایرنا ، اسدالله درویش امیری روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خرمدره افزود: بخشودگی این میزان جرایم و تقسیط آن گامی مهم و در راستای حمایت و تولید از اشتغال این استان انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: بخشودگی حوزه مالیاتی استان در سال گذشته 340 میلیارد ریال و دو هزار و 620 میلیارد ریال هم بدهی مالیاتی تقسیط شد.
درویش امیری خاطرنشان کرد: تقسیط این میزان بدهی به معنای آن است که بدهکاران می توانند در مدت 2 تا سه سال با امور مالیاتی تسویه و حساب کنند.
وی بیان کرد:57 میلیارد ریال نیز بدهی به بانک ها بود که بخشوده شد و 570 میلیارد ریال نیز در قالب قراردادهای جدید تقسیط شده است.
استاندار زنجان گفت:علاوه بر آن نیز152 میلیارد ریال نیز بخشودگی جرایم تامین اجتماعی در سال گذشته بود و 315 میلیارد ریال نیز تقسیط شد که مشمول 10 هزار و 95 کارگاه بود.
وی تصریح کرد:این میزان بدهی ها و اختلافات مربوط به 10 سال گذشته بود که در سال گذشته با همکاری دستگاه های متولی و بانک ها برطرف شد.
**صیانت از 8 هزار شغل و ایجاد پنج هزار فرصت شغلی
درویش امیری افزود:مجموعه همکاری ها و تصمیمات اتخاذ شده موجب شد طی سال گذشته از8 هزار شغل در این استان صیانت شود و 5 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شود.
وی ،با اشاره به مشکل شهرک صنعتی خرمدره گفت:برخی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرک مایوس شدند و این در حالی است که اتفاقات مربوط به این بخش به سال 86 باز می گردد و به این دولت ارتباطی ندارد.
مقام عالی استان زنجان خاطر نشان کرد: اقداماتی از قبیل رایزنی با سازمان ورشکستگی و تعامل با بانک عامل مستقر در تهران برای معضلات شهرک صنعتی خرمدره انجام گیرد.
استاندار زنجان امروز یکشنبه از چند طرح صنعتی شهرستان خرمدره بازدید و اورژانس بیمارستان این شهرستان را نیز افتتاح کرد.
8068
خبرنگار: اعظم شامی** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.